شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

تیک بان یک سایت معتبر خرید اینترنتی بلیط هواپیما می باشد که می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی و با گارانتی معتبر بلیط هواپیمای خودتان را تهیه کنید. آیا می خواهد مسافرت بروید؟ اگر بلیط هواپیما [Airline tickets] می خواهید تیکبان یکی از اولین های فروش و رزرو بلیط های انواع کلاس های هواپیما می باشد . یادتان باشد تیک بان همیشه مشتری مداری را به عنوان شاخص فعالیت خود در نظر گرفته است و هر روز می کوشد که رضایت خاطر مشتریان را جلب کند.

۱۵ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


بیشتر مردم به دنبال راه‌هایی برای کم کردن هزینه‌ها و خرج و مخارج سفر خود هستند، اما نمی‌دانند چطور. شاید شما هم جزو همین دسته از افراد باشید. پس همراه باشید تا با 15 راه برای صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر این نگرانی را از ذهن خود بیرون کرده و بیشتر به سفر بروید. بیشتر مردم بیش از آنچه لازم است در سفرهای خود هزینه سایت های معتبر خرید بلیط هواپیما می‌کنند که بیشتر اوقات مربوط به اولویت‌بندی نامناسب و یا هزینه برای چیزهای بیهوده است که گاهی هم برای سلامتی می‌تواند مضر باشد. در ادامه راهکارهایی برای کاهش هزینه‌های سفر ارائه‌شده است که دانستن آن‌ها قبل از خرید بلیط هواپیما ، خالی از لطف نخواهد بود.



  • ۰
  • ۰


اگر 10 سال پیش با خرید بلیط هواپیما قصد اقامت در این شهر را داشتید یافتن محلی ارزان چالشی بسیار بزرگ به حساب می‌آمد. در سال 2005 تعداد هتل‌های موجود در شهر کمی بیش از 10 عدد بود، اما امروزه این تعداد به بیش از 100 عدد رسیده و گردشگران گزینه‌های زیادی پیش روی خود دارند که از آن بین هرکدام که مطابق با سلیقه، محل و بودجه خرید بلیط هواپیما علی بابا باشد را انتخاب خواهند کرد. برخی از این هتل‌ها نسبت به بقیه توانسته‌اند رضایت گردشگران را بیشتر جلب کنند که در ادامه معرفی‌شان خواهیم کرد.

  • ۰
  • ۰


روسیه جزو معدود کشورهایی است که نویسندگان آن بسیار مشهور و هنرمندان خیابانی آن سرایندگان اشعار منظم‌اند. با خرید بلیط هواپیما کتاب‌فروشی‌های بسیاری را در سطح شهر خواهید یافت. تعجبی هم ندارد، روس‌ها عاشق ادبیات بوده‌ و هنوز هم هستند؛ مردمان این سرزمین اوقات فراغت خود در مسافت‌های طولانی را با کتاب‌خوانی سپری می‌کنند. از آنجایی که تقاضا نیازمند عرضه است، تعداد کتاب‌فروشی‌ها بیشتر از دیگر مغازه‌ها است. این بلیط فروشی‌ها فقط به فروش بلیط هواپیما ارزان بسنده نکرده و پا را کمی فراتر گذاشته و با دعوت از نویسندگان مختلف و برگزاری دوره‌هایی برای بحث و گفتگو، رضایت کتاب دوستان را جلب می‌کنند. از بین تعداد بیشمار کتاب فروشی‌ها، هفت مورد از آنان در نظر مردم برتر هستند. با ما همراه باشید تا با این کتاب‌فروشی‌ها آشنا شویم.

کتاب‌فروشی بیبلیو گلوبوس(Biblio-Globus)

این کتاب‌فروشی عظیم به فاصله نسبتاً کمی از میدان سرخ در خیابان دوست‌داشتنی Myasnitskaya قرار دارد. با خرید بلیط هواپیما هرگونه کتابی را در این کتاب‌فروشی خواهید یافت. بییلیو بیش از یک کتاب‌فروشی، به مانند مارپیچ مرموزی است که با وارد شدن به آن غرق در دنیای کتاب‌ها شده و زمان را از دست خواهید داد. علاوه بر کتاب‌های روسی، طیف خوبی از لوازم‌التحریر و کتاب‌هایی به زبان انگلیسی نیز در کتاب‌فروشی بیبلیو به فروش می‌رسد.

آدرس: روسیه، مسکو، خیابان Myasnitskaya 3/6، کتاب‌فروشی بیبلیو گلوبوس(Biblio-Globus)، 74957811900+

  • ۰
  • ۰


علیرغم وجود سالن‌های مدرن سینماهای سه‌بعدی و پیشرفت چشم‌گیر فناوری درزمینهٔ جلوه‌های بصری، هنوز هم ظرف چند ساعت تمام صندلی‌های تالارهای اپرا به فروش می‌رسند. این تالارهای باشکوه که با معماری شگفت‌انگیز خود میزبان اجراهای متنوعی از نمایشنامه‌های مشهور جهان هستند، نماد فرهنگ و هنر ملت‌ها به شمار می‌روند. در این مطلب با بلیط هواپیما علی بابا همراه باشید تا با ده تالار اپرای مجلل و زیبا آشنا شوید.

تالار لا اسکالا (La Scala)

با تهیه بلیط هواپیما می توانید به این شهر سفر کنید. به جرات می‌توان گفت که این تالار مشهورترین تالار اپرای جهان است. تالار لا اسکالا که در شهر میلان ایتالیا واقع‌شده است، توسط معمار ایتالیایی جوزف پیرماریانی در سال 1778 ساخته شد و با اجرای دوپرده‌ای L’Europa riconosciutaاز موسیقی‌دان مشهور ایتالیایی آنتونیو سالیری، آغاز به کار کرد. این تالار در طول 250 سال گذشته میزبان اجرای استعدادهای درخشان موسیقی کلاسیک چون کلودیو آبادو و ماریا کالاس بوده است.

آدرس: لا اسکالا، خیابان ویا فیلودراماتیسی 2، میلان، ایتالیا

شماره تلفن: 0288791 39+

  • ۰
  • ۰

پر بازدید‌ترین شهر روسیه می باشد که میزبان گردشگران بسیاری است که با خرید بلیط هواپیما سفری به این شهر داشته‌اند. با سبک معماری بناها، تاریخ و فرهنگ غنی خود گردشگران را وسوسه می‌کند تا با خرید بلیط هواپیما سفری به این شهر زیبا داشته باشند. اما گذشته از تمام زیبایی‌های این شهر، حقایق جالبی در دل خود پنهان کرده است که شاید دوست داشته باشید قبل از خرید بلیط هواپیما از آن‌ها آگاهی داشته باشید. با ما همراه شوید تا با این حقایق جالب در مورد این شهر رویایی آشنا شویم.

1- سنت پترزبورگ امروز، لنینگراد گذشته

سنت پترزبورگ شهری است که با تاریخ غنی خود گردشگران را وادار به خرید بلیط هواپیما ارزان می‌کند. نام گذاری این شهر نیز تاریخچه جالب خود را دارد که دانستنش خالی از لطف نیست. به دستور تزار پیتر اول ساخته شد، بسیاری معتقدند که وی این نام را به افتخار خود سنت پترزبورگ نامیده اما در حقیقت نام شهر برگرفته از قدیس حامی تزار، سنت پیتر است. پس از جنگ جهانی اول و فراگیر شدن موج احساسات ضد آلمانی، از آنجا که بسیار شبیه نام‌های آلمانی بود، نام شهر به پتروگراد تغییر یافت. پس از انقلاب سوسیالیستی، شهر به افتخار کمونیست انقلابی، ولادیمیر لنین، لنینگراد نام گرفت. پس از فرو پاشی اتحاد جماهیر شوروی، مجدداً نام اولیه شهر، سنت پترزبورگ، بر آن نهاده شد. در محاوره نیز شهر را فقط با نام پیتر صدا می‌زنند.

  • ۰
  • ۰

نابغه اسپانیایی که قرن‌هاست گردشگران زیادی را به شهرهای اسپانیا و به خصوص بارسلونا می‌کشاند، سهم به سزایی در صنعت گردشگری این کشور داشته است. گائودی قبل از اینکه خود را تمام‌وقت وقف ساخت کلیسای ساگرادا فامیلیا کند، معماری منحصربه‌فرد ساختمان دیگری را تکمیل کرد. این ساختمان که در منطقه “Eixample” و در نبش یکی از خیابان‌های شیب‌دارش واقع شده، سالانه صدها هزار نفر گردشگر را به اسپانیا و خرید بلیط هواپیما می‌کشاند. نام این ساختمان، کازا میلا ”Casa milla” می‌باشد.

شکل غیر معمول این خانه باعث شده آن را با نام “La Pedera” هم بشناسند، معنی این کلمه خانه معدن یا سنگ معدن ترجمه شده است. قطعه‌های سنگی که روی نمای خارجی ساختمان متصل شده‌اند، شکلی تخیلی به این بنا داده‌اند، ساختمانی که شاید نظیر آن را در انیمیشن‌های دیزنی لند دیده باشید. وقتی خرید بلیط هواپیما را تهیه و به بازدید از این خانه بروید، چیزی که در گوشه خیابان می‌بینید، بیش‌تر شبیه یک صخره فشرده است که خطوط موجی و آذین‌های آهنی آن را زینت بخشیده‌اند. سنگ روشن و نمای بی‌رنگ ساختمان آن را از آثار دیگر گائودی متمایز می‌کند.

ورودی‌ها

خانه کازا میلا از دو بخش ساخته شده که یکی طبقات ساختمان و دیگری سقف خانه می‌باشد که نمای خارجی ساختمان این دو قسمت را به هم وصل کرده است، هر کدام از این بخش‌ها ورودی و محوطه مخصوص به خود دارد. همان‌طور هم که گائودی در هنر خود از طبیعت الهام می‌گیرد، در ساخت این خانه از الهام بخشی اقیانوس و دنیای زیر آب، ترکیب‌های زیادی دیده می‌شود. از نمای خارجی ساختمان که شبیه موج‌های فشرده شده و صخره‌های کنار دریاست گرفته تا ستون‌ها و میله‌هایی آهنی که با اشکال متفاوت سمبل دنیای زیر آب هستند.

  • ۰
  • ۰

گردشگران و همراهان همیشگی امروز می‌خواهیم یکی از بی‌نظیرترین، زیباترین و معروف‌ترین معبدهای جهان را به شما معرفی کنیم که بخاطر نمای بیرونی و درونی‌اش بسیار مشهور و محبوب است و سالانه گردشگران بسیار فراوانی را جذب خود می‌کند. شما نیز با بلیط هواپیما با ما همراه باشید تا از این معبد بسیار زیبا دیدن کنید و مجذوب هنر معمارهای آن شوید.

معرفی معبد راناکپور

راجستان با گنجینه‌های هنری و ثروت خود بسیار مشهور است و بعضی از بناهای معماری آن در میان بهترین‌ها در جهان قرار دارند. معبد Ranakpur همه ویژگی‌ها را به عنوان یک اثر عالی از هنر و معماری برجسته داراست. تعدادی از مجسمه‌ها و ستون‌های زیبایی که با ظرافت تمام حکاکی شده‌اند و در این معبد قرار دارند.

این معبد، میراث فرهنگی هند، معماری منحصربه‌فرد و چشم‌انداز و شایستگی هنرمندان استاد او است. و تحقق خلاقیت، رؤیاپردازی و چشم‌انداز و تلاش چهار شخصیت بزرگAcharya Somasundatsuri Dharanashah، Kumbha Rana، وزیرش و Depa است. شما گردشگران عزیز با خرید بلیط هواپیما از اثر بی‌نظیر این هنرمندان دیدن کنید.

معبد راناکپور جین توسط یک تاجر ثروتمند جین به نام “درهما شاه” تحت حمایت رهبر لیبرال و راجپوت Rana Kumbha در قرن 15 ساخته شده است. با توجه به افسانه‌های محلی، درهما شاه چشم‌انداز آسمانی داشت که در قلبش قرار گرفته بود و قصد داشت که یک معبد را به افتخار آدینات، بنیان‌گذار دین جین، بسازد. سفر از بالای معبد با خرید بلیط هواپیما علی بابا بسیار لدت بخش است. هنگامی که درهما شاه طرح Rana Kumbha را شنید، پادشاه نه‌تنها زمینی را برای ساختن معبد به او داد، بلکه به او دستور داد که یک شهر را در نزدیکی این معبد بسازد. ساخت معبد و شهر به‌طور هم‌زمان آغاز شد. این شهر Ranakpur نام‌گذاری شد.



  • ۰
  • ۰

ماکسیم گورکی یکی از متفکرترین نویسندگان روسی است که تا به حال در دنیای روسیه زندگی کرده است و بسیاری او را به عنوان پدر واقع‌گرایی سوسیالیست یاد می‌کنند. اگر با بلیط هواپیما روسیه یه این کشور سفر کنید، چیزهای زیادی در مورد این شخص خواهید شنید که در ادامه به آن می‌پردازیم.

نام آقای گورکی Maxim Gorky نبود

Alexei Maximovich Peshkov متولد 28 مارس 1868 بود، در سال 1892، در حالی که برای روزنامه‌ای در تفلیس کار می‌کرد، نام خود را به مکسی گورکی تغییر داد. گورکی، به عنوان “تلخ” در روسیه ترجمه شده می‌شود و منعکس کننده هر دو دیدگاه او در مورد دولت روسیه معاصر و جاه‌طلبی ادبی بود که به آن حقیقت تلخ می‌گفتند.

او از سن هشت‌سالگی کار می‌کرد

گورکی در طول دوران کودکی به شدت رنج می‌برد. پدر او، یکی از مأموران حمل‌ونقل، زمانی که گورکی پنج سال داشت، فوت کرد، سپس مادرش دوباره ازدواج کرد و به همین ترتیب، گورکی به Nizhny Novgorod فرستاده شد تا زیر دست مادربزرگ و پدربزرگش بزرگ شود. پدربزرگش او را در سن 8 سالگی سرکار فرستاد و کارفرمایان او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دادند و تقریباً همیشه گرسنه و ضعیف بود. بااین‌حال، در حالی که به‌عنوان یک ماشین ظرف‌شویی در یک کشتی بخار ولگا کار می‌کرد، یک همکار او را به خواندن تشویق کرد، بذری که در طول زندگی‌اش رشد کرد.

مادربزرگ گورکی الهام‌بخش خلاقیت او شد

گورکی در یازده‌سالگی به تحصیلات لیبرال روی آورد که عمدتاً شامل افسانه‌های عاشقانه و تعالیم دینی مادربزرگ بود. او در زندگینامه دوران کودکی خود، نوشته است که افسانه‌های اسرارآمیز و جذاب مادربزرگش تخیل او را بیدار کرد. ضربات و سختی‌های وحشتناک و سوءاستفاده دوران کودکی که او تجربه کرده بود تنها با مهربانی‌ها و محبت‌های مادربزرگش قابل‌تحمل بود.

او خیلی خوب  با خرید بلیط هواپیما ماهان سفر کرد

با گذشت زمان در کازان، پایتخت مسلمان روسیه، گورکی تلاش کرد به زندگی خود خاتمه بدهد اما موفق نشد. سپس تصمیم گرفت که در سراسر کشور سفر کند و بیشتر وقت خود را صرف کارهای عجیب‌وغریب در جنوب روسیه کرد، که بخش زیادی از علاقه ادبی او به رنج مردم عادی بود. سرانجام در تفلیس، گرجستان مستقر شد و در آنجا شروع به انتشار داستان کوتاه کرد.


  • ۰
  • ۰

برج طغرل؛ نماد هنر و معماری سلجوقیان

با وجود آلودگی هوای تهران و ترافیک سنگین، هنوز هم شهر پایتخت یکی از پربازدیدترین شهرهای ایران به‌شمار می‌رود. موزه‌ها، بوستان‌ها و عمارت‌های قدیمی این شهر سبب شده است تا هرساله گردشگران بسیاری برای بازدید از این شهر بلیط هواپیما تهران را خریداری ‌کنند. یکی از عمارت‌های تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهر تهران برج طغرل است که با معماری منحصربه‌فرد و قدمت چندصدساله خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به اهمیت و ارزش این بنای تاریخی پی ببرید.


پس از خرید بلیط هواپیما چارتر تهران و سفر به این شهر می‌توانید برج طغرل را در شرق آرامگاه ابن‌بابویه و میان باغی سرسبز در شهرری بیابید. جالب است بدانید که شهرری تا اوایل قرن سیزدهم میلادی و پیش از حمله ارتش مغول‌ مرکز حکومت سلجوقیان بوده است. بسیاری از کارشناسان معتقدند که طغرل بیک، اولین پادشاه و مؤسس سلسله سلجوقیان در این برج آجری بیست‌متری آرمیده است و ازاین‌رو این برج به برج طغرل شهرت یافته است.

 

به گفته برخی از محققان این بنای باشکوه در قرن دوازدهم هجری توسط فردی به نام “محمد امین معمارباشی” ساخته شده است که بدلیل سبک خاص معماری بکار رفته و استفاده از مصالحی چون ساروج در احداث آن، پس از گذشت چندین قرن هنوز پابرجا و استوار است و از گزند حمله مغول‌ها و زلزله‌های مخرب در طول تاریخ در امان مانده است.

 

  • ۰
  • ۰

همه‌چیز در مورد تاکسی‌های پرنده

اگر 20 سال قبل از کودکی می‌پرسیدید که آینده چگونه خواهد بود، آن‌ها احتمالاً به ماشین‌های پرنده اشاره می‌کردند. اگر همین سؤال را امروز هم بپرسید، احتمالاً بچه‌های امروزی هم به ماشین‌های پرنده در آینده اشاره خواهند کرد؛ اما در چه زمانی، ماشین‌های پرنده از یک تصور و خیال به یک چشم‌انداز معمول در شهرهای ما تبدیل خواهند شد؟!! این سؤالی است که احتمالاً به فکر بیش‌تر مردم می‌رسد. همه ما خواهان این هستیم که وقتی بلیط هواپیما خریداری کرده و به یکی از شهرهای پیشرفته و پربازدید دنیا سفر می‌کنیم، آن شهر چشم‌اندازی از آینده را به ما بدهد و برای تحقق این چشم‌انداز چه چیزی بهتر از ماشین‌هایی که در آسمان‌های شهر موردنظر در حال پرواز هستند!!!

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر این موضوع را موردبررسی قرار داده و با برخی از شرکت‌هایی که در تلاش‌اند این آرزوی دیرین انسان‌ها را به تحقق بخشند، آشنا شده و از چگونگی پیشرفت آن‌ها در این زمینه باخبر شوید.

 

تلاش شرکت‌های مختلف برای ساختن تاکسی‌های پرنده

 

شرکت‌های متعددی در تلاش‌ هستند تا تاکسی‌های پرنده را به یک واقعیت تبدیل کرده و آن را به چشم‌اندازی معمول هم برای ساکنین شهر موردنظر و هم برای گردشگرانی که خرید بلیط هواپیما ارزان خریداری کرده و به این شهر سفر می‌کنند، تبدیل کنند. چند مورد از این تاکسی‌ها در امارات متحده عربی و جاهای دیگر تست نیز شده‌اند. سرمایه‌گذاران نیز به فکر این هستند که به این صنعت در حال تولد، پول تزریق کنند؛ اما فقط تولید این‌گونه‌ تاکسی‌ها نیست که مشکل است، زیرا پس از تولید نیز شرکت‌ها باید بر مشکلات دیگری از قبیل مقررات، چالش‌های فنی و راضی کردن مردم برای سوارشدن به این تاکسی‌ها، فائق آیند.