شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

تیک بان یک سایت معتبر خرید اینترنتی بلیط هواپیما می باشد که می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی و با گارانتی معتبر بلیط هواپیمای خودتان را تهیه کنید. آیا می خواهد مسافرت بروید؟ اگر بلیط هواپیما [Airline tickets] می خواهید تیکبان یکی از اولین های فروش و رزرو بلیط های انواع کلاس های هواپیما می باشد . یادتان باشد تیک بان همیشه مشتری مداری را به عنوان شاخص فعالیت خود در نظر گرفته است و هر روز می کوشد که رضایت خاطر مشتریان را جلب کند.

  • ۰
  • ۰


اگر 10 سال پیش با خرید بلیط هواپیما قصد اقامت در این شهر را داشتید یافتن محلی ارزان چالشی بسیار بزرگ به حساب می‌آمد. در سال 2005 تعداد هتل‌های موجود در شهر کمی بیش از 10 عدد بود، اما امروزه این تعداد به بیش از 100 عدد رسیده و گردشگران گزینه‌های زیادی پیش روی خود دارند که از آن بین هرکدام که مطابق با سلیقه، محل و بودجه خرید بلیط هواپیما علی بابا باشد را انتخاب خواهند کرد. برخی از این هتل‌ها نسبت به بقیه توانسته‌اند رضایت گردشگران را بیشتر جلب کنند که در ادامه معرفی‌شان خواهیم کرد.

هاستل  SOUL KITCHEN

این هاستل پس از دریافت جوایز معتبر در این زمینه، به عنوان برترین هاستل در جهان شناخته شده است. این هاستل در سال 2009 در خیابان وستانیا(Vosstaniya) افتتاح شد و پس از چندین سال پرکار و بار به ساختمانی بزرگتر و قرن نوزدهمی در نزدیکی رودخانه مویکا(Moyka) نقل مکان کرد. در طراحی بنا و تعداد زیاد و انواع مختلف اتاق‌ها، می‌توان ارزش و احترام صاحبان را به حریم خصوصی مسافران دید. با وجود تنوع فراوانی از اتاق‌های دو نفره تا اتاق‌های بزرگ لوکس، SOUL KITCHEN فضای هاستلی را با چندین اتاق مشترک چند تخته، اتاق تلویزیون اشتراکی، و اتاق بازی حفظ کرده است. اگر با خرید بلیط هواپیما سفر می‌کنید هاستل SOUL KITCHEN گزینه خوبی برای اقامت است. از امکانات هتل می‌توان به وای فای رایگان و آشپزخانه اشاره کرد.

آدرس: روسیه، 190000، ، تپه رودخانه مویکا 2/62

تلفن: 79658163470+

هاستل mir

این هاستل در قلب سنت پترزبورگ در خیابان Nevsky Prospect و به فاصله تنها دو دقیقه از هرمیتاژ قرار دارد. اتاق‌ها به سبک مینیمالیستی و با اثاث چوبی طراحی شده‌اند. برخی از اتاق‌ها حمام و تلویزیون اختصاصی دارند. برخورد دوستانه و گرم صاحبان و کارکنان، و آمادگی آنان برای برقراری ارتباط با مشتریان و حتی گشت‌وگذار با میهمانان علت انتخاب این هاستل و محبوبیت آن بین گردشگرانی است که با خرید بلیط هواپیما سفر کرده‌اند.

آدرس: روسیه، 191186، ، Nevsky prospect 16

تلفن: 79117556001+

هاستل SUPER

هاستل SUPER از دیگر هاستل‌های خوب واقع در خیابان Nevsky prospect است. گردشگران با خرید بلیط هواپیما خارجی و اقامت در این هاستل، دسترسی آسان به حمل‌ونقل عمومی و نقاط دیدنی شهر، بهترین کافه بارها، رستوران‌ها، و تئاترها خواهید داشت. این هاستل به فاصله 5 دقیقه از ایستگاه راه آهن، گزینه خوبی برای مسافرانی است که قصد سفر با قطار را دارند.

آدرس: روسیه، 191036، سنت پترزبورگ، خیابان Nevsky 130

تلفن: 78129414121+

استل پوتنیک(PUTNIK)

هاستل پوتنیک(PUTNIK) اولین گزینه اقامت گردشگرانی است که با خرید بلیط هواپیما ماهان خود را به این شهر آغاز کرده‌اند. این هاستل واقع در مرکز شهر تمامی امکانات و راحتی هتل‌ها، همانند لوازم بهداشتی، شسوار، ترانسفر فرودگاهی و بسیاری دیگر را داراست.

آدرس:روسیه، 19119، سنت پترزبورگ، خیابان Romenskaya 12

هاستل اکتیو(ACTIV)

این هاستل زیبا در محوطه‌ای مقابل Nevsky Prospect معروف قرار دارد. گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما این هاستل را برای اقامت انتخاب کرده‌اند آشپزخانه‌ای مشترک و مجهز به مایکروویو، ماشین لباسشویی، چای و قهوه رایگان و دیگر امکانات را در اختیار خواهند داشت. هاستل با فاصله کمی از خیابان اصلی و ایستگاه مترو Mayakovskaya قرار دارد که دسترسی به حمل‌ونقل عمومی را آسان نموده است.

آدرس: روسیه، 191025، سنت پترزبورگ، خیابان Nevsky 88

هاستل DIVA

این هاستل شیک در مرکز قرار دارد و تنها با 3 دقیقه پیاده‌روی به خیابان Nevsky Prospect و پل آنیچکوف (Anichkov) خواهید رسید. هاستل دارای اتاق‌ها جداگانه و مشترک با حمام و آشپزخانه اشتراکی است. با توجه به این که خیابان معروف Rubinstein به فاصله چند دقیقه‌ای قرار دارد تجربه رستوران‌های مختلف در این منطقه نیز هیجان مخصوص به خود را دارد. هاستل DIVA محل اقامت خوبی با خرید بلیط هواپیما برای‌تان خواهد بود.

آدرس: روسیه، سنت پترزبورگ، Fontanka embarkment 38

تلفن: 79313536544+

هاستل LIFE SPACE

این هاستل در منطقه Petrogradsky و فاصله کمی با کلیسای جامع پیتر و پاول، رودخانه نِوا، و چندین ایستگاه مترو دارد. هاستل دارای اتاق‌های مشترک با سه سرویس بهداشتی و حمام، دو آشپرخانه کاملاً مجهز با مواد غذایی، و یک لابی با تلویزیون است.

آدرس: روسیه، سنت پترزبورگ، خیابان کرانوِرسکایا 1/17

تلفن: 79523931416+

 

  • ۹۷/۰۴/۲۵
  • reza reza

بلیط هواپیما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی