شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

تیک بان یک سایت معتبر خرید اینترنتی بلیط هواپیما می باشد که می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی و با گارانتی معتبر بلیط هواپیمای خودتان را تهیه کنید. آیا می خواهد مسافرت بروید؟ اگر بلیط هواپیما [Airline tickets] می خواهید تیکبان یکی از اولین های فروش و رزرو بلیط های انواع کلاس های هواپیما می باشد . یادتان باشد تیک بان همیشه مشتری مداری را به عنوان شاخص فعالیت خود در نظر گرفته است و هر روز می کوشد که رضایت خاطر مشتریان را جلب کند.

  • ۰
  • ۰


علیرغم وجود سالن‌های مدرن سینماهای سه‌بعدی و پیشرفت چشم‌گیر فناوری درزمینهٔ جلوه‌های بصری، هنوز هم ظرف چند ساعت تمام صندلی‌های تالارهای اپرا به فروش می‌رسند. این تالارهای باشکوه که با معماری شگفت‌انگیز خود میزبان اجراهای متنوعی از نمایشنامه‌های مشهور جهان هستند، نماد فرهنگ و هنر ملت‌ها به شمار می‌روند. در این مطلب با بلیط هواپیما علی بابا همراه باشید تا با ده تالار اپرای مجلل و زیبا آشنا شوید.

تالار لا اسکالا (La Scala)

با تهیه بلیط هواپیما می توانید به این شهر سفر کنید. به جرات می‌توان گفت که این تالار مشهورترین تالار اپرای جهان است. تالار لا اسکالا که در شهر میلان ایتالیا واقع‌شده است، توسط معمار ایتالیایی جوزف پیرماریانی در سال 1778 ساخته شد و با اجرای دوپرده‌ای L’Europa riconosciutaاز موسیقی‌دان مشهور ایتالیایی آنتونیو سالیری، آغاز به کار کرد. این تالار در طول 250 سال گذشته میزبان اجرای استعدادهای درخشان موسیقی کلاسیک چون کلودیو آبادو و ماریا کالاس بوده است.

آدرس: لا اسکالا، خیابان ویا فیلودراماتیسی 2، میلان، ایتالیا

شماره تلفن: 0288791 39+

تالار ایالاتی پراگ  (Estates Theater)

این تالار که توسط اشراف‌زاده‌ای به نام کنت نوستیتز رینک در سال 1783 تأسیس شد، یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین تالارهای اپرای اروپا به‌حساب می‌آید. نمایش مشهور دون جیوآنی اثر موتزارت برای نخستین بار در این تالار اجرا شد و بعدها این تالار میزبان اپرای معروف لا کلمنزا دی تیتوی موتزارت بود. جالب است بدانید برخی از صحنه‌های فیلم معروف آمادئوس که موفق به کسب جایزه اسکار شد نیز در این تالار ضبط‌شده است. این تالار هرساله از ماه سپتامبر تا ژوئن میزبان اجراهای مختلفی از اپرا و باله است و شما می‌توانید با بلیط هواپیما لحظه آخری پراگ در این اجراها شرکت کنید.

آدرس: تالار استیتس، خیابان اووکنی شهر پراگ، جمهوری چک

تلفن: 224901448 420+

تالار بولشوی

تالار بولشوی در سال 1776 به دستور کاترین کبیر در مسکوی روسیه تأسیس شد. این تالار پس از آتش‌سوزی ویرانگر سال 1853 توسط طراح و معمار ایتالیایی آلبرتو کاووس طراحی شد. پس از خرید بلیط هواپیما مسکو و ورود به تالار بولشوی، تندیس زیبای ارابه چاریوغ آپولو را بر رواق آن خواهید دید. بخش داخلی این تالار بین سال‌های 2005 تا 2011 با حفظ ویژگی‌های اولیه نوسازی شد و با افزودن صحنه اجرای جدید، ارتقای تجهیزات صداگذاری و نورپردازی به تالاری امروزی و پیشرفته مبدل شد.

آدرس: تالار بولشوی، میدان اول تیترالنایا، مسکو، روسیه

تلفن: 4954555555 7+

تالار اپرای سیدنی

این تالار که در بندر بنلانگ پوینت قرار دارد، یکی از متمایزترین و شگفت‌انگیزترین سازه‌های معاصر محسوب می‌شود. معماری دانمارکی بنام یورن یوتزون توانست جایزه باارزش پریتزکر را برای طراحی منحصربه‌فرد این تالار از آن خود کند. تالار اپرای سیدنی به‌طور رسمی در سال 1973با اجرای نمایش جنگ و صلح از سرگئی پروکوفیف تأسیس و در سال 2007 به‌عنوان برترین اثر معماری قرن بیستم شناخته شد و نام آن در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید. امروزه بسیاری از گردشگران تنها برای بازدید از این تالار باشکوه بلیط هواپیما سیدنی را خریداری می‌کنند.

آدرس: بنلانلگ پوینت، سیدنی، استرالیا

تلفن: 292507111 61+

تالار ایالتی وین

این تالار اولین بار در سال 1869 احداث شد ولی بمباران متحدین در طول جنگ جهانی دوم سبب شد که کاملاً تخریب شود اما به لطف هنر معماران اتریشی در سال 1955 با اجرای فیدلوی بتهوون بازگشایی شد. امروزه این تالار با داشتن رپرتوار وسیعی از 300 اجرای متنوع که بیش از 60 اپرا و باله را شامل می‌شود، به خود می‌بالد. دوستداران اپرا با خرید بلیط هواپیما وین می‌توانند تماشاگر یکی از مشهورترین و باشکوه‌ترین رویدادهای موسیقی سال بنام اپرا بال وین در این تالار باشکوه باشند.

آدرس: تالار ایالتی وین، خیابان اپرنینگ، وین، اتریش

تلفن: 1514442250 43+

کاخ گارنیه

این تالار در بین سال‌های 1861 تا 1875 توسط آرشیتکت فرانسوی چارلز گارنیر در پاریس طراحی و ساخته شد. نمای بیرونی این ساختمان با تندیس‌های موسیقیدانان بزرگی چون روسینی، بتهوون و موتزارت و به سبک هنرهای زیبای فرانسه تزئین شده است. این تالار با ادیتوریوم نعل اسبی و نمای داخلی مسحورکننده خود که با نقاشی‌های هنرمند نوگرای روسی مارک چاگال مزین شده است، هنر و زیبایی دوره نئوباروک را به رخ تمام گردشگرانی که بلیط هواپیما پاریس را خریداری کردند، می‌کشد.

آدرس: کاخ گارنیه، پلیس دی ال آپرا، پاریس، فرانسه

تلفن: 171252423 33+

تالار اپرای سلطنتی لندن

این تالار که امروزه از آن به‌عنوان مکانی برای اجرای اپرا و برنامه‌های هنری کاونت گاردن لندن استفاده می‌شود، در سال 1858 بازگشایی شد. در سال‌های اخیر ستارگان بزرگی چون پلاسیدو دومینگو، لوسیانو پاواراتی و خوان ساترلند هنر خود را در این تالار به معرض نمایش گذاشته‌اند و هرساله دوستداران اپرا برای تماشای اجرای هنرمند موردعلاقه خود بلیط هواپیما لندن را خریداری می‌کنند.

آدرس: تالار اپرای سلطنتی، خیابان بو، لندن، انگلستان

تلفن: 2072401200 44+

تالار اپرای مجارستان

این تالار باشکوه توسط معماری مشهور بنام میکلوس یبل در بوداپست مجارستان به سبک نئورنسانس طراحی و در سال 1884 بازگشایی شد. با خرید بلیط هواپیما بوداپست و بازدید از این تالار، تندیس زیبای آهنگسازان مشهور مجارستانی چون فرنک ارکل و فرانتس لیسزت را بر درب ورودی این تالار خواهید دید.

پس از ورود به تالار خود را در سرسرای زیبای مرمری خواهید یافت که به دو ردیف پلکان وسیع ختم می‌شود. سپس ادیتوریوم تالار را خواهید دید که از رنگ‌های قرمز و طلائی پوشیده شده و با لوستری برنزی تزئین شده است. بی‌شک تمام کسانی که برای بازدید از این تالار بلیط هواپیما بوداپست را خریداری می‌کنند، از تماشای نگاره‌های زیبای سقف این تالار لذت خواهند برد. این نگاره‌های شگفت‌انگیز که توسط کارولی لوتز نقاشی شده است، جلوه‌ای زیبا و روحانی را به این تالار شکوه‌مند بخشیده است.

آدرس: تالار اپرای مجارستان، خیابان آندراسی یوت، بوداپست، مجارستان

تلفن:18147100 36+

تالار اپرای متروپلیتن نیویورک

تالار متروپلیتن که بخشی از مرکز هنرهای نمایشی لینکلن محسوب می‌شود، در شهر نیویورک واقع‌شده است. این تالار توسط معمار مشهور آمریکایی والاس هریسون طراحی و در سال 1966 بازگشایی شد.با خرید بلیط هواپیما نیویورک و بازدید از این تالار سرسرای وسیعی را خواهید دید که از پنج پنجره بزرگ هلالی تشکیل‌شده است و راه را برای نگاره‌های معروف و خیره‌کننده مارک چاگال می‌گشاید. جالب است بدانید که سالن نمایش وسیع شش طبقه‌ای این تالار میزبان بسیاری از اپراهای مدرن چون جان کاریگلیانو، ویلیام هافمن و فیلیپ گلس بوده است.

آدرس: تالار اپرای متروپلیتن، لینکولن سنتر پلازا، نیویورک سیتی، شهر نیویورک

تلفن: +1 2123626000

تالار اپرای Palau de les Arts Reina Sofía

این تالار باشکوه در سال 2005 در والنسیای اسپانیا بازگشایی شد. از ویژگی‌های برجسته این تالار طراحی خیره‌کننده و مدرن آن است که توسط معماری اسپانیایی بنام سانتیاگو کالاتراوا صورت گرفته است. با خرید بلیط هواپیما والنسیا از ساختمانی دیدن خواهید کرد که 246 متر ارتفاع و 430 مترمربع وسعت دارد و از چهار فضای مجزا برای اجراهای متنوعی از اپرا، موسیقی، تئاتر و باله تشکیل‌شده است. شاید ندانید که میزبانی رقابت‌های جهانی اپرا در سال 2006 در این تالار برگزار شد و علاقه‌مندان بسیاری برای تماشای آن بلیط هواپیما والنسیا را خریداری کردند.

آدرس: تالار Palau de les Arts Reina Sofía، خیابان آونیدا دل پرافسور لوپز پینرو، والنسیا، اسپانیا

تلفن:961975900 34+

منبع: خرید اینترنتی بلیط هواپیما

 

  • ۹۷/۰۴/۲۵
  • reza reza

بلیط هواپیما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی