شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

تیک بان یک سایت معتبر خرید اینترنتی بلیط هواپیما می باشد که می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی و با گارانتی معتبر بلیط هواپیمای خودتان را تهیه کنید. آیا می خواهد مسافرت بروید؟ اگر بلیط هواپیما [Airline tickets] می خواهید تیکبان یکی از اولین های فروش و رزرو بلیط های انواع کلاس های هواپیما می باشد . یادتان باشد تیک بان همیشه مشتری مداری را به عنوان شاخص فعالیت خود در نظر گرفته است و هر روز می کوشد که رضایت خاطر مشتریان را جلب کند.

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 فرودگاه مهرآیاد و شرکت هواپیمایی ماهان برای اکثر مردم لذت بخش است.  یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌هایی که صنعت هواپیمایی ایران در سال‌های گذشته با آن روبرو بوده، افزایش تعداد سامانه‌های اینترنتی فروش بلیت هواپیما هستند که بسیاری از آنها مجوز رسمی دریافت نکرده‌اند و همین موضوع خرید بلیت از آنها را به یک ریسک بزرگ تبدیل می‌کند. به گزارش ایسنا، تا پیش از گسترش نفوذ سایت‌های اینترنتی خرید بلیت هواپیما یا مستقیما از دفاتر ایرلاین‌ها امکان‌پذیر بود یا آژانس‌های مسافرتی فعال در کشور اقدام به فروش این بلیت‌ها می‌کردند اما در سال‌های گذشته بخش قابل توجهی از این بازار در اختیار سایت‌هایی مثل علی بابا و تیکبان قرار گرفته که با توجه به دسترسی راحت توان رقابتی بالایی از خود نشان داده‌اند؛



 موضوعی که گاهی برای مسافران هوایی ایران مشکلی به وجوود می‌آورد. اخیرا مسافر یکی از پروازهای یک ایرلاین که از طریق یکی از سایت‌های اینترنتی بلیت پرواز آبادان به تهران را خریداری کرده بود در زمان حضور در فرودگاه متوجه شد که نه تنها بلیتی به نام او ثبت نشده بلکه حتی امکان استرداد پول پرداخت شده هنگام خرید بلیت را نیز ندارد. گفت‌وگوی ایسنا با این مسافر نشان می‌دهد که ایرلاین مربوطه هیچ اطلاع دقیقی از بلیت به فروش رفته از طریق این سایت نداشته و از سامانه مدنظر و حتی آژانس هواپیمایی معرفی شده نیز اقدام خاصی برای نهایی کردن بلیت و امکان برقراری پرواز نداشتند؛ موضوعی که نشان می‌دهد که خرید بلیت هواپیما از طریق این سامانه‌ها قدری پرریسک است. از دیگر سایت های خارجی فروش بلیط هواپیما تیکبان چیپ فلایت ، چیپ ایر ، اکسپدیا ، اسکای اسکنر و... می باشد. و مسلما سایت ها و شرکت های ایرانی امثال علی بابا ُ تیکبان و قاصدک ۲۴ در ایران سردمداری می کنند.

 دبیر انجمن شرکت‌های علی بابا و تیکبان معتقد است که مسافران می‌توانند برای اطمینان خاطر از قطعی و معتبر بودن بلیت پروازهای خود مستقیما بلیت‌هایشان را از ایرلاین‌ها تهیه کنند تا در کنار اطمینان از صحت اطلاعات پروازی بلیت را با قیمتی که از سوی ایرلاین اعلام شده دریافت کرده باشند. اسعدی سامانی در گفت‌وگو با ایسنا این را نیز گفت که این سامانه‌ها گاهی به طور خاص در ایام پیک سفر با افزایش غیرمعتبر نرخ بلیط هواپیما تیکبان بازار را ملتهب کرده و شرایط را نیز به هم ریخته‌اند هر چند تلاش شده با نظارت و شکایت جلوی فعالیت این سامانه‌های غیرمجاز گرفته شود، اما همچنان تعدادی از آنها به فعالیت خود ادامه می‌دهند که شاید نخریدن بلیت از آنها بهترین راه برای توقف فعالیت‌شان باشد. جعفرزاده - مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری - نیز در این رابطه به ایسنا اعلام کرد که سازمان هواپیمایی تلاش کرده با بروز کردن مجوزهای آژانس‌ها و سامانه‌های رسمی فعال در این عرصه شرایط را برای کلاهبرداری یا اقدامات غیرمجاز محدود کند.


 به گفته وی، مسافران ایرلاین‌های داخلی می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به رصد وضعیت آخرین آژانس های مجوز دار اقدام کنند و با توجه به تفکیکی که برای تمامی شهرها و ایرلاین‌ها صورت گرفته، بلیت‌های خود را از آنها دریافت کنند.

  • reza reza
  • ۰
  • ۰

 احتمالا شما هم در زمان بارداری مجبور به سفر شده اید و برای اینکه مسافرت شما در کوتاه ترین زمان انجام شود سفر با هواپیما علی بابا را انتخاب کرده اید. باید توجه داشته باشید که سفر هوایی در زمان بارداری، مقررات خاصی دارد که براساس هر هواپیمایی متغیر است و شما باید از این مقررات هواپیمایی سفر در بارداری مطلع باشید و خودتان را برای سفر آماده کنید.


شاید برای شما یا نزدیکانتان اتفاق افتاده باشد که در طی زمان بارداری ناگزیر از سفر هوایی با تیک بان باشید؛ خیلی از زنان سعی می کنند که در طول دوره بارداری از سفر هوایی پرهیز کنند زیرا تغییراتی که در بدن آنها رخ می دهد ملاحظاتی را به همراه خواهد داشت و مراقبت های پزشکی خاصی می طلبد. مهمترین این تغییرات افزایش مایع بین بافتی، افزایش حجم رحم و وزن آن، افزایش و سنگینی پستان‌ها، وزن جنین و حجم مایع آمنیوتیک است.