شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

تیک بان یک سایت معتبر خرید اینترنتی بلیط هواپیما می باشد که می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی و با گارانتی معتبر بلیط هواپیمای خودتان را تهیه کنید. آیا می خواهد مسافرت بروید؟ اگر بلیط هواپیما [Airline tickets] می خواهید تیکبان یکی از اولین های فروش و رزرو بلیط های انواع کلاس های هواپیما می باشد . یادتان باشد تیک بان همیشه مشتری مداری را به عنوان شاخص فعالیت خود در نظر گرفته است و هر روز می کوشد که رضایت خاطر مشتریان را جلب کند.

  • ۰
  • ۰

 احتمالا شما هم در زمان بارداری مجبور به سفر شده اید و برای اینکه مسافرت شما در کوتاه ترین زمان انجام شود سفر با هواپیما علی بابا را انتخاب کرده اید. باید توجه داشته باشید که سفر هوایی در زمان بارداری، مقررات خاصی دارد که براساس هر هواپیمایی متغیر است و شما باید از این مقررات هواپیمایی سفر در بارداری مطلع باشید و خودتان را برای سفر آماده کنید.


شاید برای شما یا نزدیکانتان اتفاق افتاده باشد که در طی زمان بارداری ناگزیر از سفر هوایی با تیک بان باشید؛ خیلی از زنان سعی می کنند که در طول دوره بارداری از سفر هوایی پرهیز کنند زیرا تغییراتی که در بدن آنها رخ می دهد ملاحظاتی را به همراه خواهد داشت و مراقبت های پزشکی خاصی می طلبد. مهمترین این تغییرات افزایش مایع بین بافتی، افزایش حجم رحم و وزن آن، افزایش و سنگینی پستان‌ها، وزن جنین و حجم مایع آمنیوتیک است.


با همه ی این مسائل و با توجه به این نکته که بطور کلی مسافرت هوایی به خاطر کوتاهی مدت زمان سفر پر طرفدار است، در میان زنان باردار نیز هوادارانی دارد و به شرط رعایت نکته های ایمنی می تواند مزیت هایی هم داشته باشد. ولی با این حال در صورتی که باردار می باشید، بهتر است قبل از خرید بلیط خارجی هواپیما برای سفر با پزشک خود مشورت کنید.


نکته هایی که در تعیین مجوز پرواز برای بارداران دخیل می باشند


دو عامل مهم در تعیین صدور مجوز پرواز، سنگینی ناشی از بارداری و مدت زمان پرواز است.


نشستن طولانی در صندلی‌های هواپیما در پروازهای دراز مدت و عدم تحرک، خود احتمال دارد باعث بروز لخته‌هایی در سیاهرگ‌های ساق پا شود و عوارض ناگواری را به وجود آورد.


از این رو هر چقدر طول پرواز خارجی بیشتر و سنگینی مادر زیادتر باشد، صدور مجوز پرواز با محدودیت های بیشتری   مواجه خواهد شد.


خطر زایمان زودرس و سقط جنین نیز برای خانم هایی که در ۳ ماهه سوم بارداری می باشند وجود دارد؛ از این رو اغلب به این افراد توصیه می شود از سفرهای هوایی اجتناب کنند. براساس نظر پزشکان و متخصصان مناسب ترین زمان برای پرواز زنان باردار ۳ ماه دوم بارداری (۱۸ تا ۲۴ هفتگی) است؛ در این دوران خطر سقط جنین یا زایمان زودرس خیلی کمتر از سه ماه ی اول و آخر بارداری است.


در صورتی که به آنمی یا کم خونی شدید مبتلا می باشید، قبل از پرواز با پزشک خود مشورت کنید. چرا که در این حالت سطح گلبول های قرمز خونتان پایینتر از حد طبیعی است و آهن موجود در رنگدانه های خون که حمل کننده ی  اکسیژن در بدنتان است، به خوبی عمل نمی کند.

  • ۹۷/۰۶/۲۵
  • reza reza

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی