شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

تیک بان یک سایت معتبر خرید اینترنتی بلیط هواپیما می باشد که می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی و با گارانتی معتبر بلیط هواپیمای خودتان را تهیه کنید. آیا می خواهد مسافرت بروید؟ اگر بلیط هواپیما [Airline tickets] می خواهید تیکبان یکی از اولین های فروش و رزرو بلیط های انواع کلاس های هواپیما می باشد . یادتان باشد تیک بان همیشه مشتری مداری را به عنوان شاخص فعالیت خود در نظر گرفته است و هر روز می کوشد که رضایت خاطر مشتریان را جلب کند.

  • ۰
  • ۰

گردشگران و همراهان همیشگی امروز می‌خواهیم یکی از بی‌نظیرترین، زیباترین و معروف‌ترین معبدهای جهان را به شما معرفی کنیم که بخاطر نمای بیرونی و درونی‌اش بسیار مشهور و محبوب است و سالانه گردشگران بسیار فراوانی را جذب خود می‌کند. شما نیز با بلیط هواپیما با ما همراه باشید تا از این معبد بسیار زیبا دیدن کنید و مجذوب هنر معمارهای آن شوید.

معرفی معبد راناکپور

راجستان با گنجینه‌های هنری و ثروت خود بسیار مشهور است و بعضی از بناهای معماری آن در میان بهترین‌ها در جهان قرار دارند. معبد Ranakpur همه ویژگی‌ها را به عنوان یک اثر عالی از هنر و معماری برجسته داراست. تعدادی از مجسمه‌ها و ستون‌های زیبایی که با ظرافت تمام حکاکی شده‌اند و در این معبد قرار دارند.

این معبد، میراث فرهنگی هند، معماری منحصربه‌فرد و چشم‌انداز و شایستگی هنرمندان استاد او است. و تحقق خلاقیت، رؤیاپردازی و چشم‌انداز و تلاش چهار شخصیت بزرگAcharya Somasundatsuri Dharanashah، Kumbha Rana، وزیرش و Depa است. شما گردشگران عزیز با خرید بلیط هواپیما از اثر بی‌نظیر این هنرمندان دیدن کنید.

معبد راناکپور جین توسط یک تاجر ثروتمند جین به نام “درهما شاه” تحت حمایت رهبر لیبرال و راجپوت Rana Kumbha در قرن 15 ساخته شده است. با توجه به افسانه‌های محلی، درهما شاه چشم‌انداز آسمانی داشت که در قلبش قرار گرفته بود و قصد داشت که یک معبد را به افتخار آدینات، بنیان‌گذار دین جین، بسازد. سفر از بالای معبد با خرید بلیط هواپیما علی بابا بسیار لدت بخش است. هنگامی که درهما شاه طرح Rana Kumbha را شنید، پادشاه نه‌تنها زمینی را برای ساختن معبد به او داد، بلکه به او دستور داد که یک شهر را در نزدیکی این معبد بسازد. ساخت معبد و شهر به‌طور هم‌زمان آغاز شد. این شهر Ranakpur نام‌گذاری شد.




ساختار درونی معبد راناکپور

ساختار درونی این معبد که کلاً از سنگ مرمر و سفیدرنگ است به زیبایی این معبد می‌افزاید. سقف معبد برای خود مبحثی جداست چرا که حکاکی‌ها و طرح و نقش و نگارهایش بسیار عجیب و دیدنیست و می‌توان ساعت‌ها محو آن شد. ستون‌های با عظمت درون معبد نیز بسیار جالب هستند و هرکدام برای خود داستان و سبکی متفاوت دارند که شما با خرید بلیط هواپیما خارجی می‌توانید از تمامی این‌ها دیدن کنید.

جغرافیا معبد راناکپور

راناکپور یک روستا واقع در دره سرسبز کوه‌های آراوالی در ناحیه پالی راجستان در غرب است. زمین این معبد به وسعت 48000 فوت مربع است و دارای 29 سالن، 80 گنبد و 1444 ستون سنگ مرمر است که هر کدام از آن‌ها طرح و نقشی حک شده دارند و جالب اینجاست که هیچ‌کدام از آن‌ها یکسان نیستند.

در نزدیکی این معبد دو معبد کوچک‌تر به نام‌های Neminath و Parsvanathساخته شده است. همچنین یک معبد کوچک در نزدیکی معبد اصلی برای خدای هندو خورشید، بنام سوریه وجود دارد. به شما پیشنهاد می‌کنیم با خرید بلیط هواپیما و سفر به این منطقه حتماً از معابد دیدن کنید.

اطلاعات مربوط به بازدید از معبد

گردشگران عزیز توجه داشته باشید که برای ورود به معبد، باید لباس مناسب داشته باشید. بانوان باید لباس بلند تا زیر زانو داشته باشند. استفاده از محصولات چرمی (از جمله کمربند) مجاز نیست. اگر شما همراهتان دوربین داشته باشید، باید برای هر دوربین 100 روپیه پرداخت کنید. اگر تلفن همراه شما دوربین داشته باشد، برای آن نیز باید یک بلیط دیگر تهیه کنید یا تلفن همراه خود را در ماشین بگذارید.

توجه داشته باشید که اگر یک راهب چینی به شما نزدیک شود و شروع بکند به توضیح دادن عکس و مجسمه‌های داخل معبد در انتها باید به او پول بدهید.

معبد راناکپور برای گردشگران تنها بعد از ظهرها تا ساعت 5 باز است و صبح‌ها مردم در آنجا به عبادت می‌پردازند.

گردش در دور زمان را با ما تجربه کنید.

 

  • ۹۷/۰۴/۲۵
  • reza reza

بلیط هواپیما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی