شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

تیک بان یک سایت معتبر خرید اینترنتی بلیط هواپیما می باشد که می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی و با گارانتی معتبر بلیط هواپیمای خودتان را تهیه کنید. آیا می خواهد مسافرت بروید؟ اگر بلیط هواپیما [Airline tickets] می خواهید تیکبان یکی از اولین های فروش و رزرو بلیط های انواع کلاس های هواپیما می باشد . یادتان باشد تیک بان همیشه مشتری مداری را به عنوان شاخص فعالیت خود در نظر گرفته است و هر روز می کوشد که رضایت خاطر مشتریان را جلب کند.

  • ۰
  • ۰

شاید تا به حال نام گودال آبی بزرگ به گوشتان خورده باشد. گودالی آبی که بسیاری از علاقه‌مندان و غواصان را با خرید بلیط هواپیما به سمت خود کشانده است. این گودال عظیم که در زیر دریا قرار دارد، توسط ژاک کوستا به شهرت فراوانی رسید. این گودال عظیم در نزدیکی سواحل قرار دارد و یکی از جاذبه‌های برتر منطقه به شمار می‌رود. شما اگر قصد بازدید از این گودال زیبا را دارید کافی است با خرید بلیط قطار سفری به سواحل داشته باشید  و در ادامه با ما همراه باشید تا با این جاذبه کمی بیشتر آشنا شوید.

نحوه پیدایش این گودال برای بسیاری از گردشگران و غواصان سؤالی بزرگ است.باید گفت طبق گفته‌های محققان این گودال آبی بزرگ تقریباً در اواخر دوران یخبندان زمانی که سطح آب بسیار پایین‌تر بود به عنوان یک غار سنگ آهکی تشکیل شده است. هرچند بعدها به دلیل بالا آمدن سطح آب، غرق شده و در نتیجه شکل دایره‌ای امروزی را به خود گرفت. در اثر بالا آمدن سطح آب اقیانوس‌ها غار به طور کامل به زیر آب فرو رفت در نتیجه سقف غار به مرور و بر اثر فشار آب از بین رفته و تنها بخش داخلی آن باقی‌مانده که البته آن نیز زیر دریا قرار دارد. مجموعه‌ای از تجزیه و تحلیل‌ها معتقدند که دوران تشکیل این گودال به  153000،66000،60000 و 15000 سال قبل باز می‌گردد. شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیما از این گودال زیبا و تاریخی دیدن کنید.

نام گودال آبی بزرگ برگرفته از کتاب “ده سال زیر دریا”، نوشته غواص بریتانیایی ند میدلتون است که این کتاب را درباره‌ی زندگی شغلی خود به عنوان  یک غواص حرفه‌ای در سال 1988 نوشته است. گرچه این گودال توسط اسپانیایی‌ها بر روی نقشه ترسیم شد اما هیچ‌کس مطمئن نیست آن‌ها چه نامی را برای این منطقه به کار می‌برند. شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیما از این گودال آبی مشهور دیدن کنید.


موقعیت گودالاگر قصد خرید بلیط هواپیما و دیدن از این گودال را دارید باید بگوییم که در نزدیکی مرکز فانوس دریایی ریف(Reef) جزیره مرجانی کوچکی در 100 کیلومتری شهر قرار دارد که می‌توانید از آن دیدن کنید.

در سال 1971 مستندساز و زیست‌شناس دریایی، ژاک کوستای افسانه‌ای از این گودال آبی بزرگ دیدن کرد. وی رازها و عجایب این گودال را برای میلیون‌ها بیننده برنامه تلویزیونی خود با نام “دنیای زیر آب با ژاک کوستا” به نمایش گذاشت و این گودال را به شهرتی جهانی رساند. وی این گودال را یکی از بهترین مناطق غواصی نام برد و با این کار خود بسیاری از گردشگران و غواصان را با خرید بلیط هواپیما به سمت این گودال کشاند.

 

در سال 2012، کانال دیسکاوری (Discovery Channel) این گودال زیبا و بزرگ را به عنوان شگفت‌انگیزترین مکان شماره یک دنیا معرفی کرده است. علاوه بر این، گودال آب به عنوان میراث جهانی یونسکو نیز شناخته می‌شود این گودال بخشی از جزیره مرجانی است که دومین جزیره مرجانی بزرگ دنیا پس از جزیره مرجانی استرالیا شناخته می‌شود. وقت را تلف نکرده و با خرید بلیط هواپیما علی بابا از این جاذبه حیرت‌آور دیدن کرده و تجربه بی‌نظیری برای خود رقم بزنید.

این گودال 318 متر (1,043 فوت) عرض و 124 متر (407 فوت) عمق دارد. از آنجایی که عمق این گودال و عرض آن بسیار بالا است، چالش‌های فراوانی برای غواصان دارد در نتیجه فقط غواصان حرفه‌ای مجاز به کشف دنیای زیر آب این گودال آبی بزرگ هستند. از شما نیز خواهشمندیم اگر تجربه غواصی حرفه‌ای ندارید به‌هیچ‌وجه در این گودال غواصی نکرده و به دیدن آن از هلیکوپتر و یا قایق بسنده کنید.


چرخش هواپیمایی 

  • ۹۷/۰۴/۲۴
  • reza reza

بلیط هواپیما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی