شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

تیک بان یک سایت معتبر خرید اینترنتی بلیط هواپیما می باشد که می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی و با گارانتی معتبر بلیط هواپیمای خودتان را تهیه کنید. آیا می خواهد مسافرت بروید؟ اگر بلیط هواپیما [Airline tickets] می خواهید تیکبان یکی از اولین های فروش و رزرو بلیط های انواع کلاس های هواپیما می باشد . یادتان باشد تیک بان همیشه مشتری مداری را به عنوان شاخص فعالیت خود در نظر گرفته است و هر روز می کوشد که رضایت خاطر مشتریان را جلب کند.

  • ۰
  • ۰

روسی‌ها خوردن غذاهای عجیب را بسیار دوست دارند، حتی اگر شکل و ظاهر غذا آن‌قدرها هم وسوسه‌کننده نباشد. تجربه نشان داده که گردشگران و مسافران شهر سنت پترزبورگ دوست دارند خود را غرق در فرهنگ و طعم‌های متفاوت غذاهای محلی کنند و به همین دلیل از هر کجای دنیا بلیط هواپیما سنت پترزبورگ خریده باشند و به این شهر سفر کرده باشند دنبال می‌گردند. البته نکته اصلی اینجاست که به هنگام خرید بلیط هواپیما سنت پترزبورگ حتماً با رستوران‌هایی آشنا باشید که بتوانید خوشمزه‌ترین را آنجا نوش جان کنید که ما در این مطلب سعی داشتیم روی همین نکته تمرکز کنیم.

1کجا “Salo” بخوریم؟

یکی از معمول‌ترین غذاهای هر وعده‌ای در سنت پترزبورگ “Salo” نام دارد که در واقع باریکه‌ای از چربی خوک است اما به شدت خوشمزه بوده و به روش‌های مختلفی آماده می‌شود. برای خوردن خوشمزه‌ترین آن‌ها باید به‌جاهایی بروید که کاملاً به این خوراک اختصاص یافته‌اند مثلاً کافه “Korchma Salo” به سلوهای لذیذش معروف است. سلو در پخت غذاهای روسیه و بیش‌تر غذاهای اروپای شرقی استفاده می‌شود ولی اکثر مواقع به تنهایی و به صورت سرخ شده، دودی و یا تفت شده نیز سرو می‌شود و معمولاً روی تکه نانی به همراه سبزیجات و پیاز میل می‌شود. اگر خرید بلیط هواپیما خارجی سنت پترزبورگ خریده‌‌اید این آدرس را هم به خاطر بسپارید.

آدرس: 36 Liteyny Prospekt, St Petersburg, Russia

کجا “Pirozhki” بخوریم؟

پیراشکی‌ها جزوغذاهای به حساب می‌آیند و معمولاً محتویات شیرین و ادویه داری دارند. پیراشکی‌هایی که با گوشت پخته می‌شوند به همراه سوپ سرو می‌شوند و پیراشکی‌های شیرین را هم بهتر است با یک فنجان چای میل کنید. پیراشکی یا “Pirozhki” را اکثر مادران می‌توانند بپزند، اما با این وجود صدها مکان برای فروش پیراشکی وجود دارد که متنوع‌ترین آن‌ها را می‌توانید در شیرینی‌پزی “Torika” پیدا کنید. این مغازه فقط برای کسانی که بلیط هواپیما سنت پترزبورگ خریده و به این شهر آمده باشند، در دسترس خواهد بود، برای بقیه شهرهای روسیه باید به دنبال مغازه‌های دیگری باشید.

آدرس: 27 Zagorodny Prospekt, St Petersburg, Russia

Kholodets را کجا بخوریم؟

یکی از غذاهای که در واقع شبیه کله پاچه ما ایرانی‌هاست با نام “KHolodets” شناخته می‌شود. بهتر است وقتی خرید بلیط هواپیما ماهان گرفته باشید و در آنجا هوس کله‌پاچه کردید به رستوران “Probka” بروید و معروف‌ترین آن را میل کنید. در واقع تفاوت “کلودیتس” آن‌ها با کله‌پاچه ما در این است که مغز، سر و پاچه‌ها در ژله‌ای از عصاره‌شان شناور هستند. روسی‌ها با برش این ژله آن را میل می‌کنند. قدمت این غذا به قرن 16 برمی‌گردد و برای بسیاری از افراد بسیار دل‌چسب است. پیشنهاد ما این است که کلودیتس را در هم امتحان کنید تا طعم وظاهر متفاوتی از کله‌پاچه را خورده باشید.

آدرس: 6 Dobrolubova Prospekt, St Petersburg, Russia

زبان معروف را کجا بخوریم؟

بله درست متوجه شدید زبان، روسی‌ها عاشق زبان هستند. پختن زبان برای آن‌ها پروسه نسبتاً طولانی دارد اما در نهایت گوشتی نرم و خوشمزه حاصل می‌شود که به صورت سرد سرو می‌شود. اگر حاضر باشید یک لقمه از آن را امتحان کنید باید قدم در بهشت گوشت‌خواران بگذارید. این بهشت در شهر واقع شده و فقط عزیزانی که بلیط هواپیما خریده‌اند و برنامه سفر به این شهر را ریخته‌اند امکان حضور در آنجا را خواهند داشت. این بهشت “Tartarbar” نام دارد و علاقه‌مندان می‌توانند همراه با غذاهای مختلف، قسمت‌های مختلف حیوانی را هم امتحان کنند، زبان هم همراه پنیر استراچیتالا سرو می‌شود که علی‌رغم ترکیب غیرمعمولشان طعم خیلی خوبی دارند.

آدرس: 15 Vilenskiy Pereulok, St Petersburg, Russia

پنکیک‌های ژاپنی و پودینگ‌های غو‌ل‌پیکر

غذاهای خیابانی یکی از بهترین گزینه‌ها برای پر کردن وعده غذایی شما هستند و در هم بهشتی برای این نوع غذاها خواهید دید. جایی که پنکیک‌های ژاپنی، پیتزا، پودینگ‌های بسیار بزرگ، سمبوسه‌های سبزیجات و هزاران غذای متفاوت در گوشه کنارش پیدا می‌شود. البته در کنار همه این‌ها محبوب‌ترین غذای خیابانی “Shawarma” نام دارد که اهالی دارند متفاوت‌تر از مسکویی‌ها آن را تلفظ کنند. شما عزیزان که بلیط هواپیما خریدید، چه شاورما بگویید یا شاوارما، آن‌ها منظورتان را متوجه می‌شوند.

وقتی بلیط هواپیما می‌خرید و وارد این شهر می‌شوید پا به دنیای دیگری می‌گذارید که مشخصا از بند تمام تکرار‌ها و یکنواختی‌ها رها می‌شوید اما اگر اهل ریسک نباشید و نتوانید غذاهای اصیل و را هم امتحان کنید، گوشه‌ای از چاشنی سفر را از دست می‌دهید، در پایان این مطلب به این فکر کنید که کدام یک از این غذاها را می‌توانید امتحان کنید و یا اگر قبلاً بلیط هواپیما خریده بودید و غذاهای آن را خورده‌اید تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.


 تغییر جهت 

 

  • ۹۷/۰۴/۲۴
  • reza reza

بلیط هواپیما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی