شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

تیک بان یک سایت معتبر خرید اینترنتی بلیط هواپیما می باشد که می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی و با گارانتی معتبر بلیط هواپیمای خودتان را تهیه کنید. آیا می خواهد مسافرت بروید؟ اگر بلیط هواپیما [Airline tickets] می خواهید تیکبان یکی از اولین های فروش و رزرو بلیط های انواع کلاس های هواپیما می باشد . یادتان باشد تیک بان همیشه مشتری مداری را به عنوان شاخص فعالیت خود در نظر گرفته است و هر روز می کوشد که رضایت خاطر مشتریان را جلب کند.

  • ۰
  • ۰

حتماً تابه‌حال برایتان پیش آمده است که بلیط هواپیما خریداری کرده و به خارج یا داخل کشور سفر کرده و در یکی از هتل‌های مقصدتان اقامت گزینید. با توجه به بودجه‌ای که به مسافرتتان اختصاص داده‌اید ممکن است در مسافرخانه و یا هتل‌های 5 ستاره  اقامت گزینید. به‌هرحال در هرگونه هتلی که اقامت کنید، مواردی است که باید آ‌ن‌ها را رعایت کرده و مخصوصاً کارهایی است که اصلاً نباید انجام دهید. این مطلب در مورد همین موضوع می‌باشد تا به شما کمک کند در هر هتل در هر نقطه‌ای از جهان که اقامت می‌کنید، هم یک سفر بی‌دردسر و عالی را تجربه کرده هم اینکه مشکلی برایتان رخ ندهد.

آشنایی با کارهای ممنوع در هتل

کارهای ممنوع در هتل

خرید بلیط هواپیما و کارهایی که نباید در هتل اقامت خود انجام دهیدحتماً تابه‌حال برایتان پیش آمده است که بلیط هواپیما خریداری کرده و به خارج یا داخل کشور سفر کرده و در یکی از هتل‌های مقصدتان اقامت گزینید. با توجه به بودجه‌ای که به مسافرتتان اختصاص داده‌اید ممکن است در مسافرخانه و یا هتل‌های 5 ستاره  اقامت گزینید. به‌هرحال در هرگونه هتلی که اقامت کنید، مواردی است که باید آ‌ن‌ها را آشنایی با کارهایی که نباید در طول اقامت خود در هتل انجام دهیم

حتماً تابه‌حال برایتان پیش آمده است که بلیط هواپیما خریداری کرده و به خارج یا داخل کشور سفر کرده و در یکی از هتل‌های مقصدتان اقامت گزینید. با توجه به بودجه‌ای که به مسافرتتان اختصاص داده‌اید ممکن است در مسافرخانه و یا هتل‌های 5 ستاره  اقامت گزینید. به‌هرحال در هرگونه هتلی که اقامت کنید، مواردی است که باید آ‌ن‌ها را رعایت کرده و مخصوصاً کارهایی است که اصلاً نباید انجام دهید.

 

خرید بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

این مطلب در مورد همین موضوع می‌باشد تا به شما کمک کند در هر هتل در هر نقطه‌ای از جهان که اقامت می‌کنید، هم یک سفر بی‌دردسر و عالی را تجربه کرده هم اینکه مشکلی برایتان رخ ندهد. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با چند نکته و کارهایی که هرگز نباید آن‌ها را انجام دهید، آشنا شوید.

 

دزدیدن حوله حمام

خرید بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

گاهی اوقات مهمانان هتل برخی از امکانات ضروری، همانند شامپو، لوسیون و دیگر فرآورده‌های بهداشتی که هتل در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد را برداشته و با خود از هتل خارج می‌کنند؛ اما گاهی اوقات نیز افراد حوله‌های حمام را با خود برداشته و به خانه می‌برند که این مسئله کاری است که هرگز نباید توسط مهمانان انجام شود. کسانی که این کار را انجام داده و وسایل باارزش‌تر و گران‌قیمت‌تر همانند کتان، آثار هنری و یا وسایل برقی را بر می‌دارند و با خود به خانه می‌آورند، اگر کارکنان هتل و یا مدیریت متوجه شوند، هزینه اضافی برای این دسته افراد محسوب کرده و یا حتی ممکن است آن‌ها را جریمه کنند.

 

پس به خاطر داشته باشید که پس از خریداری بلیط هواپیما لحظه آخری و در طی اقامت خود در هتل، هرگز فکر برداشتن حوله حمام یا وسایل گران‌قیمت به ذهنتان خطور نکند.

 

شکستن چیزی و دروغ گفتن در مورد آن

 

اتفاقات روی می‌دهند، اما صدمه زدن به چیزی در اتاقی که در آن اقامت می‌کنید و مخفی نگه داشتن آن، درواقع می‌تواند به کارکنان و یا مهمانان بعدی هتل صدمه وارد کند. برای مثال ممکن است یکی از مهمانان که بعد از شما در اتاقتان اقامت می‌کند دست و پای خود را با تکه‌ای از شیشه که شما شکسته بوده و مخفی نگه داشته بودید ببرد. پس به خاطر داشته باشید که در صورت وقوع اتفاق و شکستن چیزی در هتل، حتماً مسئولین را در جریان بگذارید.

 

پختن چیزی در اتاقی که منطقه آشپزخانه‌ای مناسب نداشته باشد

 

ما همیشه هنگامی‌که قصد تهیه بلیط هواپیما و مسافرت کردن را داریم، می‌خواهیم در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنیم. به همین دلیل برخی از مهمانان هتل‌ها، وسایل آشپزی را با خود به اتاق آورده و سعی در پختن وعده‌های غذایی خود می‌کنند که این مسئله مشکلاتی را به وجود می‌آورد، مخصوصاً اگر اتاق محل اقامت آن‌ها دارای منطقه آشپزخانه‌ای مخصوص نباشد. این وسایل آشپزی می‌توانند زنگ خطر و آژیر آتش هتل را به‌کارانداخته و یا حتی باعث آتش‌سوزی شوند. پس اگر می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، بهتر است غذاهایی را آماده کنید که نیاز به پخت‌وپز نداشته باشند.

 

گذاشتن جواهرات مهم و گران‌قیمت در چمدان و یا کشوی کمد

 

تجارت مهمان‌نوازی همیشه نمی‌تواند جلوی دزدها و فرصت‌طلبان را بگیرد، بنابراین جواهرات باارزش و یا کیف پول خود را در اتاقتان نگذارید، مگر اینکه آن‌ها در یک گاوصندوق امن که هتل ارائه می‌دهد، قرار دهید. زمانی که بلیط هواپیما تهیه کرده و مسافرت می‌کنید، بیمه مخصوص مسئولین هتل وسایل و متعلقات شما را پوشش می‌دهد، پس گزارش هرگونه وسایل گم شده و یا دزدیده شده‌تان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در صورت گم کردن و یا دزدیده شده متعلقات خود، آن را هر چه سریع‌تر به مسئولین هتل گزارش دهید.

 

نیمه‌باز گذاشتن در حمام در هنگام دوش گرفتن

 

گرفتن یک دوش حمام آب گرم در طی اقامت خود در هتل حق همه مهمانان بوده و کار اشتباهی نمی‌باشد؛ اما اگر در هنگام دوش گرفتن در حمام را نیمه‌باز یا باز بگذارید، ممکن است بخار آب داغ به داخل اتاقتان آمده و زنگ خطر یا همان آژیر آتش هتل را فعال کند. پس به خاطر داشته باشید که در حین لذت بردن از یک دوش آب گرم، در حمام را به‌طور کامل ببندید تا بخار آب به داخل اتاقتان نیاید.

 

پوشاندن سیستم‌های اطفای حریق یا سنسورهای دود

 

برخی از هتل‌ها هنوز هم به مهمانان اجازه سیگار کشیدن در داخل اتاق‌هایشان را می‌دهند، بااین‌حال برخی از مهمانان اصرار بر این دارند که در اتاق‌هایی که سیگار کشیدن در آن‌ها مجاز نمی‌باشد، سیگار بکشند. بزرگ‌ترین مشکل این مسئله این است که افرادی که این کار را انجام می‌دهند، سنسورهای دود داخل اتاق را می‌پوشانند تا بتوانند در داخل تخت خوابشان سیگار بکشند که با این کار هم امنیت خود و هم امنیت مهمانان دیگر را به خطر می‌اندازند.

 

 

پس بعد از خرید بلیط هواپیما ارزان و هنگام اقامت کردن در هتل، اگر اتاقتان مخصوص سیگار کشیدن نباشد، از پوشاندن سنسورهای دود و کشیدن سیگار در اتاقتان، جداً خودداری کنید.

 

فراموش کردن بازرسی تخت‌خواب

 

حتی بهترین هتل‌ها نیز گاهی اوقات نمی‌توانند جلوی جانوران موزی و حشرات را بگیرند تا آن‌ها داخل تخت‌خواب نشوند. پس به مهمانانی که قصد خریداری بلیط هواپیما و اقامت در هتلی را دارند، پیشنهاد می‌شود تا بارهای خود را در وان حمام قرار دهند و به بازرسی تختخواب خود بپردازند تا مطمئن شوند که تختخواب عاری از هرگونه حشره‌ای باشد و سپس به باز کردن بارها و چمدان‌های خود بپردازند.

 

فرستادن اطلاعات حساس و مهم از طریق اینترنت Wi-Fi هتل

آشنایی با کارهای ممنوع در هتل

کارهای ممنوع در هتل

هیچ‌کسی نباید اطلاعات حساس و مهم خود را از طریق اینترنت بی‌سیم هتل بفرستد یا از طریق این اینترنت به معاملات تجاری بپردازد و اگر  استفاده از اینترنت هتل برای این کار ضروری باشد نباید آن را بدن رمز و قفل‌گذاری انجام دهد. دلیل این مسئله این است که هک کردن اینترنت‌های Wi-Fi عمومی بسیار راحت بوده و انجام این کار همانند آن خواهد بود که کلمه عبور و شماره‌حساب خود را در ملأعام داد بزنید. پس بنابراین هرگز برای انجام کارهای حساس از اینترنت بی‌سیم هتل استفاده نکنید و یا اگر قصد استفاده از آن را دارید، از رمزگذاری استفاده کنید تا از اطلاعات شخصی شما محافظت شود.

 

می‌توانید مطمئن باشید که اگر بلیط هواپیما خریده و در هتل محل اقامت خود، به نکته‌های بالا توجه کرده و کارهای گفته شده را انجام ندهید، خواهید توانست یک اقامت بی‌دردسر و فراموش‌نشدنی را در هر هتلی تجربه کرده و از مسافرت خود لذت کافی را ببرید.

منبع تغییر راه

 

  • ۹۷/۰۴/۲۴
  • reza reza

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی