شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

تیک بان یک سایت معتبر خرید اینترنتی بلیط هواپیما می باشد که می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی و با گارانتی معتبر بلیط هواپیمای خودتان را تهیه کنید. آیا می خواهد مسافرت بروید؟ اگر بلیط هواپیما [Airline tickets] می خواهید تیکبان یکی از اولین های فروش و رزرو بلیط های انواع کلاس های هواپیما می باشد . یادتان باشد تیک بان همیشه مشتری مداری را به عنوان شاخص فعالیت خود در نظر گرفته است و هر روز می کوشد که رضایت خاطر مشتریان را جلب کند.

  • ۰
  • ۰

گردشگران و همراهان همیشگی این بار سفر و بازدیدی متفاوت در انتظار شماست. این منطقه ترسناک اما دیدنی یکی از جاذبه‌هایی است که گردشگران زیادی را جذب خود می‌کند بخصوص گردشگرانی که طرفدار هیجان، کشف و جستجو اماکن قدیمی و ترسناک هستند. پس اگر از این دسته از افراد هستید بلیط هواپیما را تهیه کنید، چمدانتان را ببندید و دوربین به دست آماده باشید چرا که سفری بسیار هیجان انگیز در انتظار شماست.

کال جنی یا همان دره جن‌ها دره‌ای مخوف و پر رمز راز، خنک و پر آب است. این اسم یک اصطلاح یزدی است و کال به دره‌ای گفته می‌شود که توسط سیلاب یا جریان آب ایجاد می‌شود. این دره در پهنه‌ای وسیع و گرم واقع شده و از نظر تاریخی زندگی در این سرزمین به دروه ساسانی باز می‌گردد. اما امروز کسی در آن زندگی نمی‌کند به‌جز جن‌ها! البته نترسید چرا که صحت این موضوع مشخص نیست اما حتماً با خرید بلیط هواپیما از آن دیدن کنید.

این سرزمین اسرارآمیز در 30 کیلومتری شمال طبس در استان قرار گرفته است. دقیق‌تر اگر بگوییم این دره در اطراف روستای ازمیغان و در امتداد قناتی که در نزدیکی آن قرار دارد واقع شده است.

نقش و نگارهایی روی دیواره‌های این دره وجود دارد و نشانگر این است که این دره در طول هزاران سال و شاید هم بیشتر در اثر فرسایش و حضور جریان‌های آب بوجود آمده است. در قسمت‌هایی از کال دره آن‌قدر دیواره‌ها به هم نزدیک هستند که شبیه سقف شده‌اند و آسمان قابل‌رؤیت نیست. در بعضی از قسمت‌ها نیز وقتی باد می‌وزد، ساختار دیواره‌ها باعث تولید صداهای عجیب‌وغریبی می‌شود که محیط را ترسناک‌تر و هیجان‌انگیزتر می‌کند و شما با بلیط هواپیما ارزان می‌توانید این هیجان را لمس کنید.


از دیگر جاذبه‌های این دره وجود خانه‌هایی است که در دل دیواره‌های دره وجود دارد که در آن دوران برای زرتشتیان ساخته شده بوده و به آن‌ها خانه گبرها می‌گویند و شما با خرید بلیط هواپیما می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید.

گردشگران عزیز باید توجه داشته باشید که مسیر دسترسی به این حفره‌ها بسیار دشوار است و مخصوصاً برای بازدید از کف دره حتماً باید با منطقه آشنایی کامل داشته باشید. در مسیر این حفره‌ها تونل‌هایی وجود دارد که راه‌های ارتباطی آن‌ها با هم بوده است. دره دیواره‌های بلند و پرشیب دارد و وارد شدن به آن می‌تواند خطراتی به همراه داشته باشد. حفره‌ها و تونل‌هایی نیز در دامنه جداره‌های این دره قرار گرفته‌اند. شما گردشگران عزیز از دو راه آسفالت و خاکی می‌توانید وارد دره شوید. در مسیر آسفالت چشمه آب زیبایی با درختان نخل و نیزار در انتظار شماست. این چشمه‌های کوچک را اهالی ده شلن می‌نامند و در تابستان و اوایل پاییز در آنجا آبتنی می‌کنند. چشم‌انداز این مسیر واقعاً زیبا و دیدنیست و با خرید بلیط هواپیما از همه این زیبایی‌ها دیدن کنید.

برخی‌ها بر این باورند که حفره‌های داخل دیواره‌ها ساخته دست انسان است و مشاهده برخی نشانه‌ها نیز این دیدگاه را تأیید می‌کند. مثلاً در قسمتی از کال‌جنی در ارتفاع 2 متری از سطح زمین یک چاه وجود دارد که می‌توانید به داخل آن بروید. در چاهی که 7 تا 8 متر بلندی دارد جای دست‌ها و حفره‌هایی وجود دارد که بازدیدکنندگان ماهر می‌توانند از آن‌ها برای بالا رفتن استفاده بکنند. یا مثلاً در بالای قسمتی از دره به تالاری بر می‌خوریم که 2 دالان و چند اتاق دارد. و از این قسمت‌ها می‌توان مطمئن شد که همه این‌ها به‌وسیله بشر و در دل دیواره این دره ساخته شده است و حتی اگر با دقت و نگاهی موشکافانه داشته باشیم آثاری از معمارهای ساسانیان بر در و دیوار اتاقک‌ها باقی مانده است و هر گردشگر علاقه‌مند به تاریخ را جذب خود می‌کند شما نیز با بلیط هواپیما چارتر ارزان می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید.

Tikban

  • ۹۷/۰۴/۲۴
  • reza reza

بلیط هواپیما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی