شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

شاتل هوایی در سیاره منظومه شمسی

تیک بان یک سایت معتبر خرید اینترنتی بلیط هواپیما می باشد که می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی و با گارانتی معتبر بلیط هواپیمای خودتان را تهیه کنید. آیا می خواهد مسافرت بروید؟ اگر بلیط هواپیما [Airline tickets] می خواهید تیکبان یکی از اولین های فروش و رزرو بلیط های انواع کلاس های هواپیما می باشد . یادتان باشد تیک بان همیشه مشتری مداری را به عنوان شاخص فعالیت خود در نظر گرفته است و هر روز می کوشد که رضایت خاطر مشتریان را جلب کند.

  • ۰
  • ۰

ماکسیم گورکی یکی از متفکرترین نویسندگان روسی است که تا به حال در دنیای روسیه زندگی کرده است و بسیاری او را به عنوان پدر واقع‌گرایی سوسیالیست یاد می‌کنند. اگر با بلیط هواپیما روسیه یه این کشور سفر کنید، چیزهای زیادی در مورد این شخص خواهید شنید که در ادامه به آن می‌پردازیم.

نام آقای گورکی Maxim Gorky نبود

Alexei Maximovich Peshkov متولد 28 مارس 1868 بود، در سال 1892، در حالی که برای روزنامه‌ای در تفلیس کار می‌کرد، نام خود را به مکسی گورکی تغییر داد. گورکی، به عنوان “تلخ” در روسیه ترجمه شده می‌شود و منعکس کننده هر دو دیدگاه او در مورد دولت روسیه معاصر و جاه‌طلبی ادبی بود که به آن حقیقت تلخ می‌گفتند.

او از سن هشت‌سالگی کار می‌کرد

گورکی در طول دوران کودکی به شدت رنج می‌برد. پدر او، یکی از مأموران حمل‌ونقل، زمانی که گورکی پنج سال داشت، فوت کرد، سپس مادرش دوباره ازدواج کرد و به همین ترتیب، گورکی به Nizhny Novgorod فرستاده شد تا زیر دست مادربزرگ و پدربزرگش بزرگ شود. پدربزرگش او را در سن 8 سالگی سرکار فرستاد و کارفرمایان او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دادند و تقریباً همیشه گرسنه و ضعیف بود. بااین‌حال، در حالی که به‌عنوان یک ماشین ظرف‌شویی در یک کشتی بخار ولگا کار می‌کرد، یک همکار او را به خواندن تشویق کرد، بذری که در طول زندگی‌اش رشد کرد.

مادربزرگ گورکی الهام‌بخش خلاقیت او شد

گورکی در یازده‌سالگی به تحصیلات لیبرال روی آورد که عمدتاً شامل افسانه‌های عاشقانه و تعالیم دینی مادربزرگ بود. او در زندگینامه دوران کودکی خود، نوشته است که افسانه‌های اسرارآمیز و جذاب مادربزرگش تخیل او را بیدار کرد. ضربات و سختی‌های وحشتناک و سوءاستفاده دوران کودکی که او تجربه کرده بود تنها با مهربانی‌ها و محبت‌های مادربزرگش قابل‌تحمل بود.

او خیلی خوب  با خرید بلیط هواپیما ماهان سفر کرد

با گذشت زمان در کازان، پایتخت مسلمان روسیه، گورکی تلاش کرد به زندگی خود خاتمه بدهد اما موفق نشد. سپس تصمیم گرفت که در سراسر کشور سفر کند و بیشتر وقت خود را صرف کارهای عجیب‌وغریب در جنوب روسیه کرد، که بخش زیادی از علاقه ادبی او به رنج مردم عادی بود. سرانجام در تفلیس، گرجستان مستقر شد و در آنجا شروع به انتشار داستان کوتاه کرد.


نخستین بار موفقیت ادبی خود را با داستان کوتاه او “Chelkash” یافت.

گورکی در سال 1895 با انتشار داستان کوتاه «Chelkash» در یک مجله ادبی معروف در سنت پترزبورگ شهرت یافت. این داستان بر روی یک ولگرد در شهر  Odessaتمرکز دارد و نشان‌دهنده علاقه گورکی به برادران اجتماعی جامعه است.

ادبیات او به نوبه خود به فزاینده سیاسی در قرن بیست و یکم تبدیل شد

در اوایل دهه 1900، گورکی یک سری از نمایشنامه‌ها را به وجود آورد که منافع فزایندهٔ سیاسی‌اش را برجسته می‌کرد، معروف‌ترین آن The Lower Depths بود که در سال 1902 منتشر شد. پس از اینکه به شدت با حزب بلشویک ارتباط داشت، گورکی در سفری به منظور جمع‌آوری پول به ایالات‌متحده فرستاده شد که در آن او رمان انقلابی خود را نوشت. اولین بار در سال 1906 توسط یک مجله ادبی آمریکایی منتشر شد، در سال 1907 به روسی ترجمه شد.

گورکی پنج بار جایزه نوبل ادبیات دریافت کرد

گورکی برای جایزهٔ نوبل ادبیات بین سال‌های 1918 تا 1933 پنج بار جایزه گرفت، اما جایزه معتبر را به دست نیاورد. کاندیدهای مکرر نشان می‌دهد که او یک صدای مهم ادبی نه تنها در روسیه، بلکه در سراسر جهان نیز شناخته شده است. با تهیه بلیط هواپیما ارزان روسیه و سفر به این کشور می توانید آثاری از این شخصیت را مشاهده نمایید.

مرگ او همچنان مرموز است

گورکی به طور ناگهانی در ماه ژوئن 1936 درگذشت، با اینکه او بیماری قلبی داشت، بسیاری معتقدند که شرایط مرگ او مشکوک بوده است. در حالی که Genrikh Yagoda، رئیس پلیس مخفی شوروی، ظاهراً اظهار کرد که مرگ وی بسیار مشکوک بود.

مغز او هنوز هم وجود دارد

ساعت‌ها پس از مرگ گورکی، مغز او توسط پزشکان جراحی برداشته شد و در میان ماریاکوفسکی، لنین و دیگر قهرمانان سیاسی و فرهنگی روسیه در موسسه عصبی در مسکو قرار گرفت. پس از اعلام مرگ او در ژوئن 1936 در رادیو روسیه، او به عنوان یک نویسنده روسی بزرگ، هنرمند درخشان، دوست کارگران و جنگنده برای پیروزی کمونیسم توصیف شد.

اعلان تغییر جهت می کنیم  


  • ۹۷/۰۴/۲۴
  • reza reza

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی